.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از مازندران

معرفي برترين‌هاي جشنواره تئاتر نمايشنامه خواني در مازندران، آمادگي سازمان بازرگاني مازندران براي صادرات مازاد توليد شليل و هلو در مازندران و ... از مهمترين اخبار كوتاه مازندران است.

به گزارش شمال نيوز  به نقل از فارس ، مدير حوزه هنري مازندران اظهار داشت: نخستين جشنواره نمايشنامه ‌خواني مازندران با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.
عزيزالله محمدپور با اشاره به اينكه در اين جشنواره مرضيه ابراهيمي و زهره ساداتي به ترتيب رتبه‌هاي نخست و سوم بازيگري زن را به خود اختصاص دادند، گفت: در بخش بازيگري مرد نيز بامداد يوسفي رتبه دوم، هادي اصغري و سيد مهدي رضايي به طور مشترك سوم شدند.
وي خاطر‌نشان كرد: در بخش كارگرداني نيز سيد‌حسين ساداتي سليمي و مصطفي اژدرپور براي نمايشنامه‌هاي «يك آينه پرواز» و «كسي نيست درها را به صدا در آورد» مورد تجليل قرار گرفتند.
مدير حوزه هنري مازندران افزود: در اين جشنواره هيئت داوران با اهداي جايزه ويژه هليا صابري بازيگر خردسال براي بازي در ماهي با يك قلاب قدرداني كرد.

* آمادگي سازمان بازرگاني مازندران براي صادرات مازاد توليد شليل و هلو در مازندران
رئيس سازمان بازرگاني مازندران گفت: سازمان بازرگاني مازندران آمادگي كامل دارد تا مازاد توليد شليل و هلو مازندران را به كشورهاي ديگر صادر كند.
عباسعلي وفايي نژاد با اشاره به اينكه اين سازمان آمادگي همكاري با شهرداري‌هاي استان براي ايجاد شبكه خدمات و رسيدن كالا به دست مصرف‌كنندگان را دارد، افزود: حذف واسطه‌گري، ايجاد زمينه مناسب براي ارائه خدمات و رسيدن كالا به دست مصرف‌كنندگان از اهداف اين طرح است.
وي تصريح كرد: با پيمانكاران و عاملان توزيع شير كه مبادرت به انجام تخلف كنند به شدت برخورد و سهيمه آن‌ها حذف مي‌شود.

*نصب تابلوي ستاد اقامه نماز شهرداري ساري در خيابان انقلاب
شهردار ساري گفت: تابلوي بزرگ ستاد اقامه نماز شهرداري ساري به منظور ترويج و اشاعه فرهنگ نماز نصب شده است.
سيد علي حجازي با اشاره به اينكه اين تابلو به طول 10 متر و عرض دو متر طراحي شده است، تصريح كرد: تابلوهاي ديگري نيز به اين منظور در سطح شهر نصب مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.